Machiaj Sephora ... Be a star

Dragilor,

Asa cum va spuneam aici am raspuns astazi invitatiei celor de la Givenchy "Be a star"si m-am prezentat in magazinul Sephora pentru machiaj.
Make-up artistul Urania Ivanescu a fost foarte draguta si m-a intrebat ce tip de machiaj doresc... am cerut un machiaj care sa ma scoata din anonimat si sa nu fie natural cu nuantele de bej/ maro/ piersica.
Iata ce a iesit:




Iertati lipsa glossului, dar mi s-a sters pana am ajuns eu acasa si din exces de zel am facut poze fara ...cand am descarcat si am observat, mi-a cam trecut cheful sa refac, asa ca .... buze naturale :)

Produsele pe care le-a folosit:
- fond de ten Photo`perfection nr 5 (perfect praline)
- pudra matissime nr 15 (mat beige)
- anticearcan iluminator Mister Light nr 2 (mister milk)
- blush Le Prisme Blush nr 24 (IT Girl purple)
- mascara Phenomen Eyes: Curbare negru
- creion de ochi Magic Khol negru
- farduri de ochi Le Prisme Yeux Quatuor nr 72 (Midnight look) si Le Prisme Yeux Mono nr 16 (designer white)
- contur de buze nr 2 ( lip litchi)
- gloss Interdit nr 3 (coral Frenzi)

Ordinea nu este categoric cea enumerata de mine...
Mi-a fardat inainte ochii dupa care a completat machiajul fetei. M-am bucurat sa vad asta pentru ca si eu procedez asa... este mai simplu ca sa eviti patarea machiajului.

Imi pare rau ca cei de la Sephora nu m-au lasat sa filmez sedinta de machiaj... eu am vrut pentru voi.

Adyna organizeaza un giveaway cu  mult ravnita carte de machiaj a lui Bobby Brown si va puteti inscrie aici :



Pardonne-moi organizeaza si ea un concurs unde puteti castiga  pensula Sigma din imaginea de mai jos si va puteti inscrie aici


Acum... un anunt: cei de la  e-cosmetic au NUMAI duminica 15.05 o super oferta la setul de 32 pensule... sunt chiar cele din fotografia de mai jos.

Si cam atat pentru azi.

Week-end placut!
Kisses